معرفی کتاب

کتاب ندایی در کائنات

فهرست محتویات :

ندایی در کائنات وجود دارد که از ما می خواهد هدف غایی زندگی و دلیل حضورمان را هم اکنون در اینجا و در این دنیای فانی به یاد آوریم .

الهام تشخیص ساده الوهیت در وجودمان است .

وقتی الهام می گیریم ، عقیده ای از حیطه واقعیت نامرئی معنویت بر ما تآثیر می گذارد و هدایتمان می کند .

ندای درون در مراحل مختلف زندگی ، همچون اندیشه یا عقیده ای است که ما را دوباره به همان میدان انرژی نامرئی پیوند می دهد که قبل از تولد بخشی از آن بودیم . وقتی در حیطه معنوی قرار می گیریم با نیرویی ارتباط برقرار می کنیم که از هر جهت بر هستی مادی ما برتری دارد .

وقتی گوش می سپاریم و حس پذیرشمان را تقویت می کنیم ، معنویت هدایتمان می کند . نیروی خلاق وجودمان به صورت نوعی انرژی همیشه در دسترس است .

اندیشه های معنوی دارای نوعی ارتعاش هستند . ارتعاشی ویژه که ما را به سمت فراخوان نهایی زندگی مان هدایت می کنند .

مقصر شناختن هر انسانی که او را شریر می نامیم اندیشیدن در جهت مخالف معنویت است .

وقتی اندیشه هایی در سر می پرورانیم که بیانگر نفرت ، قضاوت و محرومیت است در حقیقت از منبع و منشاء وجودمان دور می شویم .

صبح ها قبل از اینکه از خواب برخیزیم و شبها قبل از خوابیدن یک یا دو دقیقه در سکوت به یاد خدا باشیم ، از او سپاسگزاری کنیم و با صدای بلند بگوییم: « من از هم اکنون احساس خوبی دارم و روز خوبی را شروع می کنم .»

زمانی را در سکوت به کشف و تجلی سرشت الهی خود اختصاص دهیم .

رویدادی در حیطه یگانگی بیکران که زمانی به طور کامل در آن حضور داشتیم و هنوز هم داریم ، به وقوع می پیوندد . این رویداد سبب می شود موج انرژی مذکور به صورت ذره بنیادی اتم متجلی و سپس به یک کوارک الکترون اتم مولکول و در نهایت سلول تبدیل می شود . این سلول شامل تمام مواد لازم برای متجلی شدن فیزیکی جسم ما و همه فعالیتها ، دستاوردها و یافته ها و ویژیگی های مادی مربوط به آن است .

شاید انسان مستمندی که در گوشه خیابان می بینیم ، موافقت کرده است به دنیای محدودیت ها قدم بگذارد تا به دیگران آموزش دهد و نوعی آگاهی را به وجود آورد که به ایجاد مهربانی بیشتر در این جهان منتهی می شود.

 شاید نواقص انسانی نوعی آموزش مهربانی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا