خبرهای بورسی

کارگزاری ایران سهم

فهرست محتویات :

با کارگزاری ایران سهم آشنا شوید
شرکت کارگزاری ایران سهم (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۷۳/۶/۳ تاسیس و تحت شماره ۱۰۷۰۷۴ در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. فعالیت این کارگزاری از روز ۱۳۷۳/۷/۲ شروع شده، و بدین ترتیب یکی از کارگزاری های پر سابقۀ بورس اوراق بهادار تهران است.

شرکت کارگزاری ایران سهم، به عنوان کارگزاری امین و برخوردار از قابلیت های کارشناسی، تلاش می کند امانتدار خوبی برای مشتریان ارجمند خود دربازار سرمایه باشد و با صداقت و عملکرد درست می کوشد تا مشتریان محترم در معاملات خود از سود مناسبی برخوردار شوند.

میزان سرمایۀ ثبت شده و پرداخت شدۀ شرکت کارگزاری ایران سهم مبلغ ۱۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و موضوع فعالیت آن خرید و فروش اوراق بهادار پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار است که به صورت حضوری، اینترنتی و معاملاتِ برخط (آنلاین) اجرا می شود.

نرخ کارمزدهای معاملات

 
 

 ۱- سقف نرخ کارمزد شرکت بورس کالای ایران از معاملات کالاهای صنعتی و معدنی و کشاورزی ۰/۶ در هزار (۶/۱۰٫۰۰۰) ارزش هر معامله از هر یک از طرفین معامله ( فروشنده و خریدار) حداکثر تا یکصد میلیون ریال از هر طرف معامله

۲-
 سقف نرخ کارمزد کارگزاران عضو بورس کالای ایران در معاملات کالاهای صنعتی و معدنی ۱/۸ در هزار (۱۸/۱۰٫۰۰۰) و در معاملات کالاهای کشاورزی ۲/۲۵ در هزار (۲/۲۵/۱۰٫۰۰۰) ارزش معامله تا حداکثر یکصد میلیون ریال در هر معامله.

۳ – سقف حق پذیرش کالا برای کالاهای صنعتی و معدنی پذیرفته شده در بورس کالا ۰٫۰۷ در هزار (۷/۱۰٫۰۰۰) ارزش برآوردی معاملات سالانه به تشخیص بورس کالای ایران حداکثر تا پنجاه میلیون ریال که توسط بورس کالا برای یکبار و هنگام پذیرش کالا از متقاضی پذیرش کالا اخذ می گردد.

  ۴- سقف حق الدرج کالای پذیرفته شده در بورس کالای ایران برای کالاهای صنعتی و معدنی۰٫۲ در هزار (۲/۱۰٫۰۰۰) ارزش معاملات انجام شده در طی یکسال حداکثر تا ۱۵۰ میلیون ریال که توسط بورس کالا از شرکت عرضه کننده کالا اخذ می گردد.

 ۵ – کارمزد سازمان بابت حق نظارت بر معاملات به شرح زیر تعیین گردید:

یک دهم درصد ارزش هر معامله در بورس اوراق بهادار و کالا به عنوان کارمزد سازمان بابت حق نظارت بر معاملات تعیین می گردد که میزان ۴۰% آن را خریدار و ۶۰% آن را فروشنده پرداخت خواهد کرد.توضیح اینکه سقف مجموع کارمزد یاد شده در هر معامله دویست میلیون ریال تعیین می گردد. به نحوی که حداکثر کارمزد خریدار هشتاد میلیون ریال و حداکثر کارمزد فروشنده یکصدوبیست میلیون ریال باشد.

 

   

 

همکاران ما در تالارهای بورس تهران و کیش و در تالار اختصاصی این کارگزاری واقع در تهران، خیابان گاندی، خیابان یکم، شمارۀ ۲۰ آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستند.

کارگزاری ایران سهم با فراهم کردن امکان مشارکت مستقیم مشتریان خود در فعالیت های اقتصادی و تولیدی، و با در اختیار گذاشتن تازه ترین اطلاعات دربارۀ شرکت های پذیرفته شده دربورس و ارائۀ خدمات کارشناسی، مشتریان خود را از سود واحدهایی برخوردار می کنند که سرمایۀ خود را برای گسترش فعالیت های اقتصادی و تولیدی آن ها به کار گرفته اند.

به امید دیدار شما در تالارهای اختصاصی شرکت کارگزاری ایران سهم، یا در یکی از شعبه های ما در تهران و کیش.

 

دفترمرکزی 

تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان‌کودک، پلاک ۱۷ واحد ۶

ایستگاه معاملاتی حافظ (تالار بورس و اوراق بهادار)

تهران، خیابان حافظ، پایین تر از خیابان جمهوری، ساختمان بورس اوراق بهادار

شماره تماس کارگزاری توانا شعبه شیراز
۰۷۱۹۱۰۱۵۰۰۸-۰۹۲۱۵۸۵۵۸۵۷

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا